2011. október 30., vasárnap

Töklámpás helyett tökös muffin Halloween-ra

Mi tagadás, engem is megihletett a nálunk is egyre népszerűbb Halloween.
Töklámpás helyett azonban tökös, almás, mazsolás muffint "faragtam".
A receptet egy amerikai oldalon találtam és megalkottam. Nagy sikert arattam vele, így megosztom veletek is. :-)



Hozzávalók:

folyékony:
12.5 dkg olvasztott vaj (egy kockamargarin fele),

15 dkg cukor,
2 tojás,

száraz:
15 dkg liszt,
1 felkockázott alma,
közepes sütőtök fele megsütve,
egy marék mazsola,
1 kiskanál őrölt fahéj,
fél kiskanál őrölt szerecsendió,
10 dkg őrölt sósmogyoró,
fél csomag sütőpor.

Elkészítés:
a két féle hozzávalókat külön-külön összekeverjük, majd vegyítjük a folyékonyakat a szárazakkal.
Előmelegített sütőben 160 fokon 25 perc alatt elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése