2012. január 20., péntek

Muffin-sütőben készült tükörtojás

Ezt a hétvégi reggelinek való muffin félét egy blogger társamtól láttam. Köszi Leslie!
Elirigyeltem, mert gyors, finom és látványos. Nem utolsó sorban pedig praktikus.



Hozzávalók:
tojás,
bacon,
só,
szárított, aprított zöldségek.



Elkészítés:
Bacon-nel kibéleltem a szilikonos muffin-formát. Használható a hagyományos sütőforma is.
Aztán beleütöttem egy-egy tojást a kosárkákba. Megszórtam sóval és szárított, aprított leveszöldségekkel. A nagyon kilógó szalonna végeket visszahajtogattam, így olyan lett az egész, mint egy virág.



160 fokos sütőben 8-10 perc alatt kész. A magam részéről én még két percre a grillt is bekapcsoltam, mert imádom a ropogós szalonnát.
Saját sütésű kenyérrel és lilahagymával lett fenséges vacsorám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése