2012. február 17., péntek

Ipari katasztrófa. Tök sok(k)! S.O.S.!

Meg kell osztanom veletek egy műhelytitkot, amely a Muffin Művekben keletkezett. Minden beosztottammal, amely sütőt és a mosogatógépet jelenti :-) a katasztrófa elhárításán dolgozunk. A kialakult helyzet orvosolható, ám ehhez szükség van további beosztottakra, de minimum még jónéhány minőségellenőrre.
***
Érdekes sütőtökre bukkantam néhány hete. Szürke volt és nagy, ráadásul tényleg tök formája volt. Miután megsütöttem, kiderült, hogy az íze sem utolsó. Sokkal finomabb, mint a kanadai, körte alakú, sárga sütőtök és nem is akar főzelék állagú lenni a sütés végére.  S, bár vidékrö' gyöttem :-) nem tudtam, hogy hajdanán ez volt "A" sütőtök széles e hazában. :-) Így lelkesen bevásároltam belőle. Gondoltam majd elkopik a készletem lassanként. Aztán mégis úgy döntöttem, hogy sütögesse ezt a hatalmas tököt az naponta, aki kitalálta, én biza egyszerre behajítom a sütőbe. Így is lőn. Ám semmilyen módszerrel, trükkel és ráolvasással sem sikerült ehetően puha állapotot elérnem az én sütőtökjeimnél. Itt álltam egy halom félkemény tökkel. Ekkor hatalmas fény csapott fel a homlokom tájékán és kideriváltam hirtelen, hogy sütőtökös muffint készítek belőle.
El is indult a gyártósor annak rendje, s módja szerint és a Muffin Művekben nagyipari termelés vette kezdetét. Ennek immár öt napja, ám a félkész sütőtök-készletem még épphogy csak megcsappant. A kollégák eddig lelkesen ették naponta az ellátmány, de most itt a hétvége! Elhatároztam, hogy szorgalmasan sütöm tovább a tökös muffinokat a világ-, de reményeim szerint, a sütőtök végezetéig.
Ha valaki közületek időközben kedvet kapott egy kis sütőtökös muffinhoz, amely natúr joghurttal és mindenféle aszaltgyümölccsel készül, ne habozzon értesíteni. Kaphat belőle, amíg a készlet tart!

Nagyipari méretekben folyik a gyártás a Muffin Művekben. Ma is kisült egy nagyobb adag. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése