2011. április 24., vasárnap

Tojás helyett részeges nyuszi

Azon merész locsolkodók, akik Húsvét hétfőn kopogtatnak ajtómon az alábbi édességgel térhetnek haza. Tojást ugyanis nem festettem. Ráadásul ezekért még verset is követelek cserébe. Úgy, ahogy az dukál. Már csak abban reménykedem, hogy nem vödör vízzel érkeznek. :-)
A húsvéti kalács minden kelléke benne van. A díszítés pedig bármi lehet, én csokikrémet és (igazi!) tejszínhabot választottam.

A nyuszi hétfőn sok helyen járt locsolkodni és otthon, a gangon fejjel beleesett egy krumplis kosárba. :-)




Húsvéti tojást helyettesítő muffin

Száraz hozzávalók:
26 dkg liszt,
1 csomag sütőpor,
1/2 teáskanál só,
1 csomag vaníliás cukor,
két marék mazsola.

Nedves hozzávalók:
6 dkg olvasztott vaj,
2 tojás,
2 dl tej,
16 dkg cukor (igen ez száraz, de ezekkel a hozzávalókkal kell először összekeverni),
1 citrom reszelt héja.

Elkészítése:
Külön-külön összekeverem a hozzávalókat, majd a szárazakat hozzáöntöm a nedves anyagokhoz. Előmelegített sütőben 160-170 fokon 20-25 percig sütöm.



Íme a már összekevert száraz és nedves hozzávalók.


Így néz ki sütés előtt. Ebből az adagból kétszer 12 muffin lesz.


A mostani médiatörvény szerint: a fotó márkamegjelenést tartalmaz :-)


Tappancsok tiporják a tányér szélét. :-)


Sok nyuszi volt sok helyen locsolkodni. Udvariasak voltak és nem utasítottak vissza semmit, amit kaptak. Én pedig kávéval vártam (ajánlottam) őket. :-)

Szép lelkű locsolkodóknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése