2011. július 18., hétfő

A győzelem receptje

Az úgy történt, hogy a nlcafe.hu gasztroközössége a sulvefove.nlcafe.hu pályázatot hirdetett. A WAMP (Vasárnapi Művész Piac) 5-ik születésnapjára kerestek valami finomat. Gondoltam egyet és kisütöttem a Lila gyümölcsös eső avagy WAMP születésnapi torta című muffinokat. Igen, én muffinnak álmodtam, de a végeredményként tálalt sütiként is megállta a helyét.



Az Erzsébet téren felszolgált édességet a Pataki cukrászdában sütötték 500 adagban.
Bevallom titkon kilátogattam és turistának öltözve bezsebeltem jónéhány elismerést. Majd felfedtem magam és immár legális recept-alkotóként folytattam a dicséretek begyűjtését. :-)



Íme a győzelem receptje:

hozzávalók:

2 db tojás,
15 dkg cukor,
15 dkg liszt,
0,5 csomag sütőpor,
15 dkg vaj vagy margarin,
15 dkg túró,
1 csomag vaníliás cukor,
1 marék fekete szeder,
1 marék málna.

Elkészítése:
A vajat megolvasztom a mikróban.
A lisztet összekeverem a sütőporral.
A túrót összetöröm villával.
A tojásokat robotgéppel jól felverem. Amikor már jó habos, akkor hozzáadom óvatosan a cukrot, lisztet, majd a túrót. Ezután belecsorgatom a vajat. Végül beleszórom a gyümölcsöket.
Előmelegített sütőben, 160 fokon, 20-25 percig sütöm.
A díszítése lila marcipán.





És egy kis marketingszöveget :-) is mellékeltem:

Mini torta.
Nagy előnye, hogy nem kell szeletelni, így kínálhatjuk baba- és vendéglátó-barátnak a kés mellőzésének okán.
Benne a gyümölcs főleg lila és épp szezonja van.
A nagy hőségben sem okozhat "káptalanfüredi" mellékhatásokat. :-) Vagyis kevés az esély szalmonellára.

A demo verzióval osztatlan sikert arattam. Mi sem bizonyítja jobban, hogy a főnököm a repeta után annyi szabadságot adott nekem a nyáron, amennyit csak akartam. Így idén kétszer nyaralok.. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése