2011. október 24., hétfő

Bokréta Muffin Művek módra

Megsűrűsödtek az ünnepek októberben. Névnapot is ült a család, amelyre az alábbi bokrétával készültem. :-)



Hozzávalók:

száraz:
30 dkg liszt,
1 csomag sütőpor,
kockára vágott, fahéjjal megszórt körte,
meggy (ízlés szeinti mennyiségben).

Folyékony:
15 dkg olvasztott vaj,
1 doboz natúrjoghurt, (ha túl száraz a tészta, akkor további joghzrttal lehet lazítani!)
1 tojás,
17 dkg cukor,
1 csomag vaníliáscukor.

Fahéjjas cukor a forró muffinok tetejére.

Összekeverjük külön-külön a hozzávalókat, majd vegyítjük őket.
Előmelegített sütőben 160 fokon 25 percig sütjük. Miután kivesszük, még forrón megszórjuk fahéjjas cukorral.
Úgy lett belőle bokréta, hogy ismét színes tejszínhabot készítettem némi ételfesték igénybevételével.
Ezután oázist faragtam a cserépbe, majd fokpiszkálókkal beleszúrkáltam a muffinokat. Lepkékkel, katicabogarakkal és levelekkel tettem teljessé a kompozíciót.
Nagy sikert arattam. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése